Kérdezzen a HáziPatika.com szakértőitől - Orvos válaszol
Hírlevelek
Regisztráció

Fókuszban

Orvos Válaszol 52 szakértő 71 szakterületen várja a kérdéseket

Legújabb válaszok

  • Dr. Rajnai László (szülész-nőgyógyász) válasza a Visszahozható-e a mensesem? gyógyszerrel. kérdésre

    Kedves Hölgyem! Magyarországon a menopausa átlagos életéve:49,6 életév.Ez egy statisztikai szám,mely csak egy szám.A nőkben genetikailag kódolt jelek mutatják ezt az évszámot.Mindent lehet befolyásolni terápiát alkalmazni,mely jelen esetben hormon.A hormonterápia alkalmazásának vannak mellékhatásai,szövődményei.Természetesen nem lehet tudni,hogy nem e jelentkezik vérzészavar..Sajnálatos,hogy Önnek még cukorbtegsége is van.Véleményem szerint a leghelyesebb,ha a szervezete általi állapotot fogadjuk el.Mindenképpen ezt ajánlom! Feleslegesen ne alkalmazza a hormon terápiát.Van lehetőség a klimaxos panaszok csökkentésére más módon is! Gyógyulást,kellemes,boldog húsvétot kívánok Önnek és családjának! Kezét csókolom: Dr.Rajnai László
  • Dr. Radics Judit (pszichiáter) válasza a Mennyire örökölhető a Parkinson kór? kérdésre

    Kedves Kérdező, neurológus vagyis ideggyógyász tud Önnek választ adni kérdésére, forduljon hozzá. Feltételezem azonban, hogy Édesapja kezelőorvosa is készségesen megválaszolja kérdését. Üdvözlettel, dr R.
  • Dr. Rajnai László (szülész-nőgyógyász) válasza a Rendszertelen menstruáció kérdésre

    Kedves Melinda! Szeretném megnyugtatni,de a tünetei mögött súlyos,komoly megbetegedés nem áll.Mindehhez a tampon használatának nincs köze,azaz,ha a tampon az Ön számára kedvező,akkor azt alkalmazhatja a továbbiakban is. Ne rettegjen a teherbeesést ezen tünetből nem lehet meghatározni.Amennyiben az szóba jön és a teherbeesés nem sikerül,akkor el kell végezni az ilyenkor szükséges vizsgálatokat Nagyon aranyos ,hogy bízik bennem.Ezt szeretném kihasználni és szeretném megnyugtatni Önt,hogy ne legyen ideges! Kellemes,boldog Húsvétot,jó pihenést kívánok! Kezét csókolom: Dr.Rajnai László
  • Dr. Rajnai László (szülész-nőgyógyász) válasza az A fogamzásgátlót bezavarták a gyógyszerek amiket szedek? kérdésre

    Kedves Hölgyem! Sajnos igen! Gyógyuljon,szedje tovább a gyógyszert és kiegészítő védekezést alkalmazzanak! Boldog Húsvétot,gyógyulást kívánok! Üdvözlettel: Dr.Rajnai László
  • Dr. Podányi Beáta (bőrgyógyász - kozmetológus) válasza a Mi a megoldás súlyos akné esetén? kérdésre

    A súlyos mély, gennyes csomókkal járó akne leghatékonyabb kezelése a Roaccutan kúra, melynek mellékhatásai a bőrszárazság, fényérzékenyítő hatás, jól ellensúlyozhatóak megfelelő helyi kezeléssel. Az eredményhez 120 mg összdózis szükséges testsúly kg-onként. Nem írta, hogy milyen mellékhatásokat észlelt a kedves fia, vagy állapított meg kezelőorvosa.
  • Dr. Podányi Beáta (bőrgyógyász - kozmetológus) válasza a Fényallergia? kérdésre

    Előre bocsájtom, hogy a szolárium minden formája árt a bőrnek. Elősegíti a festékes anyajegyek daganatos átalakulását és a bőr korai öregedését. Az Ön esetében viszont feltehetően allergiás reakcióról van szó, mely kialakulhat alkati hajlam alapján, vagy valamely gyógyszerszedés, illetve külsőleg használt fényérzékenyítő (illatosított) kozmetikum hatására.