Orvos Válaszol

Homeopátia kategória

A forgalmazásból kivonták az ASINIS nevű homeopátiás szert. Miért?

A forgalmazásból kivonták az ASINIS nevű homeopátiás szert. Miért? Hatóanyagai alapján jól alkalmazható a légúti panaszok esetén.

Válasz:

Tisztelt uram! Ezen fórumon elsősorban szakmai kérdésekben tudunk a kérdezőknek segítséget nyújtani. Ha egy-egy termék eltűnik a piacról, annak okát mi sem tudjuk. Ebben a kérdésben a gyártó tudna leginkább Önnek segíteni: "A készítményhez kapcsolódó további kérdéseivel forduljon a forgalomba hozatali engedély jogosultjának helyi képviseletéhez: RICHARD BITTNER AG. Magyarországi Közv. Keresk. Képviselet Szabadság tér 7., 1054 Budapest Hungary Tel. +36/1/ 37308 12 Fax:+36/1/37308 16." Üdvözlettel, Dr. Vályi-Nagy Viktor.

Hasonló kérdések

Soványság és megerősödés Kisfiamnak - D3 vitamin adagolása

Én azt gondolom hogy a prospektusban leírtakat be kell tartani, a korosztályának megfelelő adagban adagolni. Üdvözlettel: Dr.Kovács G.

Megnézem a a választ

Velaxin 50 mg

Tisztelt Asszonyom! Egyetlen antidepresszáns, vagy szorongásoldó sem magzatkárosító, így a venlafaxin sem (ez a hatóanyag neve, mert sok más néven is ...

Megnézem a a választ

Cefagil

Kedves Hölgyem! A Cefagil tabletta a Turnera diffusa (Damiana) növény kivonatát tartalmazó homeopátiás gyógyszerkészítmény. A szervezet öngyógyító t...

Megnézem a a választ

Aconitum szedése.

Tisztelt László! A műtét előtt és után is szedheti tovább, mivel homeopátiás készítményről van szó nincs mellékhatása. Jó egészséget kívánok! Üdv...

Megnézem a a választ

Tanácstalanság

Tisztelt Asszonyom! Megértem a problémáját, csak "sajnos" én eredendően szülész-nőgyógyász vagyok, és az Ön kérdésének megválaszolása szexológus szako...

Megnézem a a választ

Tegye fel a kérdését!

Jelentkezzen szakértőnek!

Ismerje meg szakértőinket!