Orvos Válaszol

Vérnyomásproblémák kategória

Az Amlodipin Sandoz 5 mg, okozhat-e állandó kellemetlen vizelési ingert

Kedves doktornő! Magas vérnyomás kezelésére Exforge tablettát szedek. Nyaralásom előtt nem volt készleten a gyógyszertárban, így a patikus két tablettából állította össze az adagot. Amlodipin Sandoz 5 mg, és Valsartan Sandoz 160 mg. Amióta szedem , 4 napja, nagyon kellemetlen felfázáshoz hasonló tüneteim vannak, elolvastam a Amlodipin Sandoz mellékhatásait, és ott találtam egy ilyen mellékhatást. Őszintén szólva nem tudom eldönteni, hogy felfázás vagy sem, melyik orvosomat keressem fel és egy nap múlva utazom tovább. Ebben a hőségben nem nagyon merem kipróbálni, hogy mi történne ha kihagynám a vérnyomás csökkentő gyógyszert. Ha tudna hasznos tanácsot adni, nagyon megköszönném köszönettel Iloona

Válasz:

Kedves Beteg! Nem gyakori mellékhatásként előfordulhat vizeletürítési zavar, gyakori vizelési inger a gyógyszer szedése esetén. Amennyiben nem tudja pótolni egyéb gyógyszerrel, semmifélekképen ne hagyja ki ezt a vérnyomáscsökkentő gyógyszert! Keresse fel háziorvosát, akivel a panaszok pontosítása révén (itt nem részletezte) kideríthetik, hogy tényleges húgyúti infekcióról van-e szó vagy gyógyszermellékhatás okozza panaszát! Üdvözlettel, Dr. Ágoston Zsuzsanna

Hasonló kérdések

Magas vérnyomás

T. Kérdező! Kérdésével forduljon kardilogushoz v. háziorvosához ( van lehetőség változtatni, de ezt a kezelőorvosával beszélje meg.) Üdvözlettel: ...

Megnézem a a választ

két gyógyszer együttes szedése

Én nem vállalnék ezért a gyógyszerkombinációért semmilyen felelősséget, hiszen az összegyűjtött tapasztalatok mindig csak kullognak az élet után. Ha a...

Megnézem a a választ

Pánik

Kedves Kérdező! Ritkán előfordul, hogy a korábban hatűsos készitmáény nem ugy hat, mint az előző szedéskor. Az Ön által emlitett tünetek a Rexetin ...

Megnézem a a választ

Gyógyszer mellékhatás

Ezek a készítmények sajnos kevéssé hatásosak a csontritkulás ellen, erősebb kezelés szükséges. Ilyen fiatalon kezdődő petefészek hormonhiány sajnos á...

Megnézem a a választ

Stressz,alvászavar

Kedves Kérdező, ilyen koru gyerekekkel nem foglalkozom, sajnálom, de nem tudok kérdésére érdemi választ adni. Kérem forduljon gyermekpszichiáterhez....

Megnézem a a választ

Tegye fel a kérdését!

Jelentkezzen szakértőnek!

Ismerje meg szakértőinket!