Orvos Válaszol

Fogamzásgátlás kategória

Dr. Elek Csaba

Dr. Elek Csaba (nőgyógyász, humángenetikus, homeopata orvos) válasza
a Dienille kérdésre

Dienille

Tisztelt Doktor Úr! Egy hete szedem a Dienille fogamzásgátlót hormonproblémám miatt. De néha hányingerem van tőle. Szeretném megkérdezni, hogy ez el fog-e múlni, vagy nem. Válaszát előre is köszönöm! Üdvözlettel.

Válasz:

Tisztelt Asszonyom! Panaszait az ösztrogének okozzák. Az esetek többségében egy hét alatt elmúlik. Hogy Önnél ez mennyi időt vesz igénybe, nem tudhatom, de bízok benne, hogy elmúlik, mint mindenki másnál. Tisztelettel: dr. Elek Csaba

Hasonló kérdések

Hormonprobléma? ( vérzéskimaradás, hízás, fejfájás )

Kedves kerdezo. Javaslom keressen egy endokrinologus szakorvos reszletes kivzsgalas celjabol. Udvozlettel. Dr. Mihranian Hermon

Megnézem a a választ

Természetes progeszteron krém

Tisztelt Asszonyom! Hazánkban progeszteronkrém nem kapható, külföldről beszerezhető. Megjegyzem, hogy a változókor gondozásában a progeszteron krémnek...

Megnézem a a választ

Hormonprobléma?

Kedves Fiatal Kérdező! A testszőrzet típusa és mennyisége nagyrészt öröklött tulajdonság. Ha Ön sötét hajú és a családban is jellemző az erősebb sz...

Megnézem a a választ

Elhúzódó vérzés

Kedves Hölgyem! Nagy valószínűséggel hormon zavara van.(gonadotropinok-petefészkek, agyalapi mirigy,pajzsmirigy,hasnyálmirigy által termelt hormonok ...

Megnézem a a választ

Pattanásos bőr

Üdvözlöm, többféle ok is lehet a makacs probléma hátterében,melyeket célszerű szisztematikusan végignézni. A kezelések tárháza is gazdag, az Ön sz...

Megnézem a a választ

Tegye fel a kérdését!

Jelentkezzen szakértőnek!

Ismerje meg szakértőinket!