Orvos Válaszol

Egészséges táplálkozás kategória

Hogyan is tovább? Erektilis diszfunkció (merevedési zavar) mint a férfiak legrettegettebb betegsége

Kedves Barta Tünde! A napokban olvastam egy cikket, a (z) erektilis diszfunkció (merevedési zavar) mint a férfiak legrettegettebb betegségével kapcsolatos betegségről, melyben megemlíti a tesztoszteron szint jelentőségét, ill.fontosságát. Én, és sok férfi társam igen csak komolyan vesszük, e betegség elleni küzdelmet, és e témában szeretném feltenni (személyre szabott), kérdésem, mely összetett. Előzmény: 2010 bal kéz (baleset) sérülés többszöri opus. 2012.08.-supraventricularis ritmuszavar, hátterében hypokaelémia szerepe is felvethető. 2012.09.-en és 2013-10.-n pitvarfibilláció,és flutter paroxysmus, valamit stroke rizikó miatt,(antikoaguláns kezelés). Nos! A sok stresszes állapot fokozatosan megviselte szervezetem, és magas vérnyomás keletkezett (Valsartan Sandoz HCT 160mg. gyógyszerezést kaptam), ami későbbiekben (részben) kiváltó oka volt. Abba maradt a szedése! Kivonta szervezetemből a „K”vitamint és a Káliumot: ((((Igaz a vérnyomásom stabilizálódott, rendszeres orvosi (kontroll) vizsgálaton veszem részt. Jelenleg szedett gyógyszereim: Bisoprolol 5mg. Popafenon AL 300mg. Warfarin O. 5mg. Fontin 2,5mg. Magnerot 500mg. Pharmaton Vital gyógyszert, és vitamint szedem. Meg említem, hogy a korábban szedett gyógyszerezések abba maradtak! (Milurit 300mg. Fenobrat250mg. Verospiron 12,5mg. és a Valsartan HCT Sandoz) Rendszeres napi szinten tornázom,,úgymond izomépítő, fejlesztő jellegű gyakorlatokat végzek, 96kg-ról 82 kg-ra (természetes fogyással) csökkentettem, étkezési szokásaim is változtattam, sulyom tartom. Mint tudjuk, hogy a tesztoszteron szint egy természetes folyamat, és nem szeretnék bele esni abba a csávába, igaz tisztában vagyok vele, hogy egy bizonyos idő elteltével az változik! De még egyelőre még ne! Tudom nem kívánság műsor, de e levelem éppen erre irányul. Ez úton kérem szakmai tanácsát! Előre is köszönöm megtisztelő válaszát! Tisztelettel: Károly

Válasz:

Kedves Kérdező! Sajnos a problémája, amelyet leír, nem az én szakterületembe tartozik, nem tudok Önnek segíteni. Üdvözlettel: Irinyi-Barta Tünde

Tegye fel a kérdését!

Jelentkezzen szakértőnek!

Ismerje meg szakértőinket!