Orvos Válaszol

Balesetek, elsősegély kategória

Kullancscsípés változása antibiotikum kúra alatt

Kedves Ágnes! Lyme kór megállapítása után antibiotikumot írt fel az orvos (szerencsére még hamar, 4 héttel a csípés után). Antibiotikum szedése alatt, hogy szokott "viselkedni" a folt? Négy napi szedés után nekem még mindig növekszik a folt, sőt, most már kokárda formájú - a kezdeti bőrpír helyett -, egyre jobban égető, viszkető kiütés. Lehet, hogy nem hatásos az antibiotikum, vagy nincs kizárva, hogy nálam így gyógyul?

Válasz:

Üdvözlöm! Az Ön kérdése nem a sürgősségi ellátás területére tartozik, ezért érdemi választ sajnos nem tudok adni, így azt javaslom, hogy azonnal keresse fel háziorvosát és beszélje meg vele a történést, ő fog tudni ebben segíteni Önnek, de ha nagyon nyugtalanítja a dolog, bátran hívja fel a területileg orvosi ügyeletet és legalább telefonon kérje ki a tanácsukat, de az antibiotikum pontos nevére szükség lesz! Üdvözlettel:

Tegye fel a kérdését!

Jelentkezzen szakértőnek!

Ismerje meg szakértőinket!