Orvos Válaszol

Szakértői adatlap

Dr. Majoros Angéla - Neurológus

Dr.  Majoros Angéla

342 kérdésre válaszolt

Kategóriái: neurológiai betegségek

Szakterülete: neurológiai betegségek

Kérdezek tőle

Bemutatkozás

2008-ban végeztem a Debreceni Egyetem Általános Orvostudományi Karán. 5 évig dolgoztam a Szent János Kórház Neurológiai Osztályán Budapesten, majd 2013-ban szakvizsgáztam. Érdeklődési területem az epilepszia, a stroke és a Parkinson-kór. 

342 kérdésre válaszolt:

Dr. Majoros Angéla Neurológus válasza

Koponya MR

Erre a kérdésre már válaszoltam.

Megnézem a kérdést

Dr. Majoros Angéla Neurológus válasza

Agyi meszesedés?

Erre a kérdésre már válaszoltam.

Megnézem a kérdést

Dr. Majoros Angéla Neurológus válasza

Furcsa újkeletű fejfájás

Tisztelt Kérdező! Ezekkel a tünetekkel mindenképpen javasolt orvoshoz fordulni. Üdvözlettel, Dr. M.A.

Megnézem a kérdést

Dr. Majoros Angéla Neurológus válasza

Agykéreg sorvadás

Tisztelt Kérdező! Ez a lelet nem kórjelző semmilyen betegségre. Lehet, hogy a homloklebeny nem fejlődött úgy, mint a többi agyi lebeny, de a szédüléssel ez nincs kapcsolatban. Üdvözlettel, Dr. M.A.

Megnézem a kérdést

Dr. Majoros Angéla Neurológus válasza

IBS+migrén

Tisztelt Kérdező! Vannak speciálisan fejfájással foglalkozó szakrendelések vagy területi neurológiai szakrendelésen lehet jelentkezni a panaszával. Üdvözlettel, Dr. M.A.

Megnézem a kérdést

Dr. Majoros Angéla Neurológus válasza

Erős fejfájás a szexuális aktus végén

Tisztelt Kérdező! A legtöbb gyógyszer okozhat fejfájást, legalábbis a mellékhatások listájában gyakran szerepel. Nem tudom, van-e köztük új gyógyszer vagy emelték-e valamelyik gyógyszerének a dózisát. A másik lehetőség, hogy a szexuális aktus során megemelkedik a vérnyomása és ez okozza a fejfájást. Üdvözlettel, Dr. M.A.

Megnézem a kérdést

Dr. Majoros Angéla Neurológus válasza

Szedhető-e együtt

Tisztelt Kérdező! Egyedül arra vonatkozóan találtam adatot, hogy az Acetyl-L-carnitint a Wafarin/Marfarin és a Syncumar nevű gyógyszerrel nem ajánlatos együtt szedni. Üdvözlettel, Dr. M.A.

Megnézem a kérdést

Dr. Majoros Angéla Neurológus válasza

Erős fejfájás tarkótájon

Tisztelt Kérdező! Vannak speciálisan fejfájás szakrendelések, de ha nincs az Ön lakóterületének környékén ilyen, akkor területi illetékesség alapján jelentkezhet neurológiai szakrendelésen, lehet kontroll koponya MRI vizsgálatot kérni, ha a panaszok időközben fokozódtak vagy változtak. Ezen kívül vannak már újabb fajta fájdalomcsillapító gyógyszerek és kezelések, amiket lehet próbálni ilyen esetben. Üdvözlettel, Dr. M.A.

Megnézem a kérdést

Dr. Majoros Angéla Neurológus válasza

Agyi meszesedés?

Tisztelt Kérdező! A már kialakult agyi infarctusok (stroke) esetén legjobb stratégia az újabb stroke-ok kialakulásának megelőzése, nehogy rosszabb állapotba kerüljön a beteg, mint amilyenben van. Fontos a vércukor szintet, a vérnyomást normál szinten tartani, kerülni kell a dohányzást, az elhízást, a zsíros ételeket. A napi megfelelő mennyiségű mozgás, a stressz lehetőség szerinti elkerülése is javasolt. Ezen kívül vannak különféle rehabilitációs osztályok, központok, ahol lehet kezeléseket kapni a már kialakult panaszok, tünetek esetén (főként a mozgáskorlátozottságra gondolok). Üdvözlettel, Dr. M.A.

Megnézem a kérdést

Dr. Majoros Angéla Neurológus válasza

Szédülés

Tisztelt Kérdező! Dr. Szirmai Ágnes már nem szakértő ezen az oldalon. Panaszai valóban annak tűnnek, aminek diagnosztizálták, bár valóban szokatlan, hogy ez az állapot hónapokig fennmaradjon. Az egyensúlyjavító tornáról sokféle, egész jó leírásokat találtam magam is az interneten, sőt videók is vannak, hogyan kell csinálni. Betaserc helyett esetleg Arlevertet lehet megpróbálni. Üdvözlettel, Dr. M.A.

Megnézem a kérdést

Jelentkezzen szakértőnek!

Ismerje meg szakértőinket!

Tegye fel a kérdését!