Orvos Válaszol

Szakértői adatlap

Dr. Nagy Éva - bőrgyógyász-kozmetológus

Dr. Nagy Éva

193 kérdésre válaszolt

Kategóriái: szépségápolás, bőrbetegségek

Szakterülete: bőrbetegségek

Kérdezek tőle

Bemutatkozás

Dr. Nagy Éva bőrgyógyász-kozmetológus szakorvos vagyok.
1981-ben szereztem általános orvosi diplomát a Semmelweis Orvostudományi Egyetemen. 1986-ban szakvizsgáztam bőrgyógyászat-kozmetológia-nemigyógyászatból. A szakmai gyakorlatot a XI. kerületi Bőr-Nemibeteg Gondozó Intézetben szereztem, ahol hosszú éveket töltöttem.
Nőként ismerem azokat a problémákat, melyekkel az évek múlásával naponta szembesülünk, azonban szakemberként tudom, hogy nem mindent kell elfogadnunk.

Szeretettel várok minden gyógyulni és szépülni vágyó pácienst.

További speciális szakterületeim:

bőrfiatalítás

hyaluronsavas ránctöltés

Guna biolifting

arc botox

hónalj botox/izzadásgátlás

Fontos számomra, hogy aki felkeres maximális szakmai felkészültséget és minden tekintetben megfelelő kezelést kapjon.

193 kérdésre válaszolt:

Dr. Nagy Éva bőrgyógyász-kozmetológus válasza

Viszkető vörös szàraz foltok a lábakon

A képen látható bőrelváltozás ekzema tüneteit mutatja.Bőrgyógyászati szakvizsgálatot javasolnék.A nyaki nyirokcsomó duzzanatnak ez nem lehet okozója.Üdvözlettel Dr Nagy Éva +36303663706

Megnézem a kérdést

Dr. Nagy Éva bőrgyógyász-kozmetológus válasza

Pattanás

Kedves Andrea! Dermatoscoppal meg kéne vizsgálni a bőrjelenségeket.Valószinű jóindulatú tumorok ezek,de látni kéne.Dr Nagy Éva +36303663706

Megnézem a kérdést

Dr. Nagy Éva bőrgyógyász-kozmetológus válasza

Kedves doktorno!

Kedves Attila! Látni kéne és tudni volt-e valami az előzményben.Várom rendelésemen Dr Nagy Éva +36303663706

Megnézem a kérdést

Dr. Nagy Éva bőrgyógyász-kozmetológus válasza

Roaccutan abbahagyása utáni mellékhatások

Kedves Lilla! Sajnos ez igen gyakori mellékhatása a gyógyszernek.Több hónapnak el kell telni a tünetek csökkenéséhez,megszünéséhez.Bőrét kenegesse Lipikar balzsammal vagy Atoderm testápolóval.Hasonló nevű tusfürdők használatát is javaslom.Szemét műkönnyel tudja kezelni.Üdvözlettel Dr Nagy Éva bőrgyógyász

Megnézem a kérdést

Dr. Nagy Éva bőrgyógyász-kozmetológus válasza

Bőrbetegség vagy pigmenthiány?

Kedves Alexandra! A bőrén látszik.hogy napimádó.Sok egyéb sötétebb úgynevezett soláris lentigó és az apró pigmenthiányos foltok vannak a bőrén.Fénykárosodás tünetei.Fényvédelmen kívül más teendő sajnos nem létezik.Üdvözlettel Dr Nagy Éva bőrgyógyász,kozmetologus

Megnézem a kérdést

Dr. Nagy Éva bőrgyógyász-kozmetológus válasza

Rózsahámlása

Kedves Mónika! A rózsás hámlás betegségnek általában nem marad nyoma a bőrön.A kezelő orvos véleményét kéne kérni ebben az esetben.Üdvözlettel dr Nagy Éva bőrgyógyász-kozmetológus

Megnézem a kérdést

Dr. Nagy Éva bőrgyógyász-kozmetológus válasza

Anyajegy

Kedves Zsanett! Az anyajegyet dermatoscoppal vizsgáljuk,ami 10x-es nagyitásban elemzi az elváltozást.Fotó alapján nem tudok diagnozist mondani.Várom rendelésemen Üdvözlettel Dr Nagy Éva bőrgyógyász +36303663706

Megnézem a kérdést

Dr. Nagy Éva bőrgyógyász-kozmetológus válasza

Kiütések a karon. Mitől lehet?

Kedves lajos! Sajnos a tetoválás után kialakulhatnak szövődmények, így fertőződés vagy allergia a festékre amit a bőrbe juttatnak.Látni kéne a bőrfolyamatot a megfelelő diagnozis felállításához.Bőrgyógyászati szakvizsgálatot javaslok.Dr Nagy Éva bőrgyógyász szakorvos +36303663706

Megnézem a kérdést

Dr. Nagy Éva bőrgyógyász-kozmetológus válasza

Mennyire gyanús ez az anyajegy?

Kedves Lajos! Nagyon jó lenne ha az anyajeggyel és az egyéb kérdésekkkel bőrgyógyász szakorvoshoz fordulna.Így sajnos nem lehet orvosolni a problémát.Várom rendelésemen Dr Nagy Éva + 36303663706 bőrgyógyász-kozmetológus szakorvos

Megnézem a kérdést

Dr. Nagy Éva bőrgyógyász-kozmetológus válasza

Milyen megoldást javasol?

Kedves Macskosz! Bőrgyógyászati vizsgálatot javasolnék.Szerintem már eleget és nem hatásosan kezelte házilag.Várom rendelésemen.Dr Nagy Éva bőrgyógyász-kozmetológus +36303663706 www.dekorvita.hu

Megnézem a kérdést

Jelentkezzen szakértőnek!

Ismerje meg szakértőinket!

Tegye fel a kérdését!