Orvos Válaszol

Pszichiátriai betegségek kategória

Abilify nyugtalanság,hanghallás elmúlik majd??? sűrgős kérem válaszoljanak ezúttal

Tehát aricogant (aripriprazolt) szedek 1 hónapja 15 mg ot,és egyik nap az orvosom (tegnapelött megemelte 30 mg ra azóta furán érzem magam,ezért vissza csökkentettem a dózist 15mg ra már valamivel jobb,de még megvannak a tünetek. ezek elmúlnak? a kezelőorvosommal nemtudom beszélni szabin van, a helyetesítők meg nem ismernek igy nemtudok segiteni. kérem válaszoljanak sűrgős!!!!!!! ksözönettel Robi.

Válasz:

Kedves Kérdező, Az Ön által leírtak arra utalnak, hogy az emelt dózisú gyógyszer mellékhatásokat okozott. Bár alacsonyabb adagot sem tünetmentes, várható hogy a panaszok csökkennek ill megszűnnek. Bár kellemetlenek, nem jelentenek súlyos betegséget. Ha a panaszok nagyon zavaróak,azt javasolom, forduljon ügyeletes orvoshoz, ill. ha hétfőig nem szűnnek meg, legyen kedves felkeresni kezelőorvosa t. Üdvözlettel dr R

Tegye fel a kérdését!

Jelentkezzen szakértőnek!

Ismerje meg szakértőinket!