Orvos Válaszol

Belgyógyászat kategória

Dr. Ágoston Zsuzsanna

Dr. Ágoston Zsuzsanna (háziorvos szakorvos) válasza
a Amlodipin teva mellékhatása kérdésre

Amlodipin teva mellékhatása

Amlodipin teva,miderizon,sicor gyógyszert szedek évek óta .56 éves vagyok potencia probléma jelentkezett,ebben kérnék tanácsot.

Válasz:

Kedves Kérdező! Az amlodipin és a simvastatin ritkán okozhat merevedési zavart, javasolt lenne urológiai vizsgálat is! Üdvözlettel!

Hasonló kérdések

18+ potenciazavar

Kedves Kérdező! Forduljon andrológushoz, mert nagyon sok tényezőtől függhet a merevedési képessége, mint kor, testsúly, testmozgás, szervi eltérés,...

Megnézem a a választ

Korai magömlés és merevedési problémák

Kedves Kérdező! Korára való tekintettel javasolnék Önnek egy andrológiai kivizsgálást, hogy kizárják a szervi bajokat. Ezen kívül nem árt egy belgyóg...

Megnézem a a választ

Vérnyomáscsökkentés

Kedves Kérdező! Merevedési zavar fordulhat elő esetlegesen mellékhatásként a gyógyszer szedése esetén.

Megnézem a a választ

Érdemes még próbálkozni?

Tisztelt Uram! Ennek nem sok akadálya van. Már léteznek "csodabogyók", amivel a férfiasság helyreállítható. Ezeket nem elég csupán bevenni, tudni kell...

Megnézem a a választ

Milyen természetes gyakorlattal tudom növelni a péniszem merevedésének tartamát?

Kedves Ervin! Mindenképpen javasolnék egy szakember felkeresését ez ügyben, mert önmagán nem fog tudni segíteni. Ha fáj a fogunk, akkor azt sem tudju...

Megnézem a a választ

Tegye fel a kérdését!

Jelentkezzen szakértőnek!

Ismerje meg szakértőinket!