+12° - +31°
Nincs front

Orvos Válaszol

Pszichiátriai betegségek kategória

Dr. Radics Judit

Dr. Radics Judit (pszichiáter) válasza
a Egy kérdés még,kérem válaszoljanak kérdésre

Egy kérdés még,kérem válaszoljanak

Tehát az elöző kérdésemben megkérdeztem miért hallucinálok vagyok nyugtalan az abilify tól vagy nem attól és hogy volt dózis növelés rosszab volt akkor. az elején mikor elkezdtem szedni az abilifyt semmi gond nem volt nem halluztam voltam nyugtalan. 1 hónapja szedem mint emlitettem zenei videóklipp hallucinációm vannak,nemtudom hogy attól e hogy sokat nézek,lehet de akkorse kéne,zavaró és nyugtalaniító. de ez hullámzó időnként előjön valamikor elmúlik. azzal konzoltultáltunk az orvossomal hogy maradjunk 15 mg nál. és felfog írni jövőhét ha minden igaz akinetont vagy kemadrint. azt mondta dokim hogy várjak még egy hetet vagy egy kicsit többet hogy elmúljanak ezek és beálljon a gyógyszer. de gondolod az abilify tól nem lehet akusztikus hallucinációja az embernek nem? szedem még ezeket amitrex800mg,scippa20,rivotril3mg,azt mondta az orvosom ha szorongok,nyugtalan vagyok szedjek 4,5 mg ot egy nap. köszönöm előre is válaszát doktorúr/nő.! Várom válaszát!

üdvözlettel Robi.

Válasz:

Kedves Kerdezo, Mint irja, orvosa turelemre kerte. A leirtak alapjan csakugyan némi varakozasra szukseg van, magam sem tudok tobbet javasolni. Udvozlettel, dr R.

Tegye fel a kérdését!

Jelentkezzen szakértőnek!

Ismerje meg szakértőinket!