Orvos Válaszol

Nőgyógyászat kategória

Dr. Rajnai László

Dr. Rajnai László (szülész-nőgyógyász) válasza
a Fogamzásgátló kérdésre

Fogamzásgátló

Jó napot Doktor Úr! Több mint egy éve szedem a fogamzásgátlót "Milligrest", nem volt eddig semmilyen problémám vele. A nyaralás miatt ugye nem tartottam meg a 7 napos szünetet, de beszedtem folyamatosan 2 levél fogamzásgátlót. Miután elfogyott a gyógyszerem, a mestruációm megjött a várt időre, és addig tartott, ameddig szokott, illetve 1 nappal tovább is tartott. Elkezdtem már a gyógyszert szedni, jelenleg a hetedik szemnél járok. Nem volt semmilyen zavarom a gyógyszerszedés közben, annyi változás van, hogy eddig este szoktam bevenni a gyógyszert, viszont most az első szemtől kezdve reggel kezdtem el szedni, és át szeretnék állni erre. Vagy lehet az átállás a probléma? Köszönöm.

Válasz:

Kedves Hölgyem! Problémáját magyarázhatja a hormonális átállás, vagy változtatás, aminek nem kell különösen nagy jelentőséget tulajdonítani. Amennyiben gyógyszer szedés közben zavar nem következett be, úgy a terhesség nem valószínű. Az estéről reggelre való átállás ilyen zavart nem okoz,aggodalomra nincs ok. Várjuk meg a következő havi ciklusát. Üdvözlettel: Dr.Rajnai László

Tegye fel a kérdését!

Jelentkezzen szakértőnek!

Ismerje meg szakértőinket!