Orvos Válaszol

Pszichiátriai betegségek kategória

Dr. Radics Judit

Dr. Radics Judit (pszichiáter) válasza
a Pánikbetegség kérdésre

Pánikbetegség

Tisztelt Doktor Úr! 3 éve pánikszindrómát állapítottak meg nálam. Scippát írtak, de nem mertem szedni, azóta maradt csak a Frontin 0,25, napi háromszor. Mostanában elég sűrűn, éjszakánként zsibbad a bal lábam, kezem és a fejem is. Ez a pánikbetegségtől lehet? Vagy más? Szeretném abbahagyni a Fronting szedését, de valahogy nem sikerül. Először az éjszakait, vagy hogyan? Hova, merre menjek vizsgálatra? Félek, esetleg az agyammal van valami.

Válasz:

Kedves Kérdező! Javasolom, hogy a gyógyszerszedés, illetve gyógyszerleépítés szigorúan orvosi ellenőrzés mellett történjék. Ehhez vagy korábbi kezelőorvosát, vagy a területileg illetékes pszichiátriai szakrendelőt érdemes igénybe vennie. A zsibbadások miatt feltétlenül javasolom, hogy történjék Önnél neurológiai kivizsgálás! Üdvözlettel, dr. R.

Hasonló kérdések

Velaxin 50 mg

Tisztelt Asszonyom! Egyetlen antidepresszáns, vagy szorongásoldó sem magzatkárosító, így a venlafaxin sem (ez a hatóanyag neve, mert sok más néven is ...

Megnézem a a választ

Depresszió F 33.3

Kedves Kérdező! Vannak olyan esetek, amikor az antidepresszáns készítményt - hasonlóan például a vérnyomáscsökkentőhöz - egész életen keresztül szedn...

Megnézem a a választ

Szeretnék leszokni a gyógyszerekről.

Kedves Kérdező! Az a mennyiségű gyógyszer, amit szed nem sok, viszont egyensúlyban tartja. Fontos, hogy a sajázt lelkiismerete szerint törődjön idős ...

Megnézem a a választ

Pánik és depresszió

Kedves Kérdező! Az évek során előfordulhat, hogy a szervezet a korábbi gyógyszerdózisra már nem reagál. Ezt úgy hívják., hogy "down reguláció". L...

Megnézem a a választ

Gyógyszercsökkentés

Kedves Hölgyem! A tünetei valószínűleg a növekvő stressz és a csökkentett gyógyszerdózis következménye. Mivel a családban több megbetegedés is volt...

Megnézem a a választ

Tegye fel a kérdését!

Jelentkezzen szakértőnek!

Ismerje meg szakértőinket!