Orvos Válaszol

Emésztési problémák kategória

Dr. Kozák Róbert

Dr. Kozák Róbert (belgyógyász, gasztroenterológus) válasza
a Pantoprazol krka és a rák. kérdésre

Pantoprazol krka és a rák.

Tisztelt Doktor úr! Olvastam a Pantoprazol krka gyógyszer betegtájékoztatójában, hogy ennek a gyógyszernek szedése enyhíti a rák tüneteit. Kérdésem, hogy csak a gyomor, nyombél, emésztőrendszeri rák tüneteit csökkenti vagy általában minden rák tüneteit csökkenti? Köszönöm válaszát. Tisztelettel: Mária

Válasz:

T. Kérdező! Elsősorban a savval kapcsolatos daganatok( nyelőcső, gyomor, nyombél) tüneteit fedheti el. Üdvölettel: Dr. Kozák Róbert

Hasonló kérdések

Velaxin 50 mg

Tisztelt Asszonyom! Egyetlen antidepresszáns, vagy szorongásoldó sem magzatkárosító, így a venlafaxin sem (ez a hatóanyag neve, mert sok más néven is ...

Megnézem a a választ

Xeloda

A Xeloda kapcsán valóban leirják, hogy súlyos vese és májkárosodás esetén alkalmazása nem javasolt, azonban ez még a gyógyszer használatát nem zárja k...

Megnézem a a választ

urológia vagy nőgyógyászat

Kedves Kérdező! A nemi élet mellőzése ellenére javasolt partnere urológiai kivizsgálása is. Javasolt nagyon bő folyadék fogyasztása, akár kamilla te...

Megnézem a a választ

Tanácstalanság

Tisztelt Asszonyom! Megértem a problémáját, csak "sajnos" én eredendően szülész-nőgyógyász vagyok, és az Ön kérdésének megválaszolása szexológus szako...

Megnézem a a választ

Yadine és allergia gyógyszer

Tisztelt Asszonyom! A cetirizin arról híres, hogy semmilyen kölcsönhatása nincs (csak az alkohollal). Orrspray pedig nem érhet el olyan komoly vérszin...

Megnézem a a választ

Tegye fel a kérdését!

Jelentkezzen szakértőnek!

Ismerje meg szakértőinket!