+10° - +31°
Nincs front

Orvos Válaszol

Pánikbetegség, szorongás, stressz kategória

Stressz és a hőemelkedés összefüggése

Érdeklődőm tisztelettel, ha arra gyanakszom, hogy a koraesti hőemelkedésem mögött esetleg a stressz áll, akkor azt mivel lehetne csillapítani? Eddig Neocitránt használtam, le is vitte a hőmet, de a máj enzimjeimnek viszont nem tett jót. Valami jó ötlet? Köszönettel és tisztelettel: dr. K. Péter

Válasz:

Tisztelt Kérdező! A rendszeres lázas állapot, hőemelkedés miatt, javasolt általános állapotfelmérés és kivizsgálás (labor, vizelet, mellkas RTG, hasi UH, pajzsmirigy funkció) akut, illetve idült megbetegedés kizárása céljából. A fenti vizsgálatok során kapott eredményektől függően további szakrendelés felkeresése (pl. belgyógyászat, urológia) megfontolandó, háttérbetegség, góckutatás kizárása céljából. Az emelkedett májenzim értékek hátterében sok ok állhat (étkezés, anyagcsere zavar, rendszeres alkohol fogyasztás, autoimmun megbetegedés, vírusos fertőzés), érdemes a rendszeresen ellenőrizni a szintet, és ismételt eltérés esetén hepatológiai, gasztroenterológiai szakrendelés felkeresése javasolt. Tisztelettel, Dr. Kocsis E

Hasonló kérdések

Nehezen veszem a levegőt

Kedves Kérdező! Az a javaslatom, hogy ha panasza egy-két hét alatt nem rendeződik, forduljon a háziorvosához. Üdvözlettel: Dr. Vadász Imre...

Megnézem a a választ

Kinek higgyek?

Kedves Beteg! Nem értem pontosan a nyirokcsomó, nyálkahártya gyulladás diagnózist. Én azt javaslom, hogy az ügyeletes orvos terápiáját kövesse, az ált...

Megnézem a a választ

Felfázás minden hónapban...

Kedves Kérdező! A fenti vizsgálatokon túl legfontosabb lenne partnerénél gondos urológiai és mikrobiológiai vizsgálatot végezni. Tisztelettel: Dr...

Megnézem a a választ

Változókor előszele vagy intő tünet?

Tisztelt Asszonyom! A hiányzó hormonokat csak hormonokkal lehet pótolni. Ezért változókori hormonpótlást javasolok, ezek a gyógyszerek természetes...

Megnézem a a választ

Fogamzásgátló melletti vérzés késése

Tisztelt Asszonyom! Fogamzásgátló szedése alatt jelentkező stressz áttöréses vérzést okozhat. Ha ez nincs, nincs miért aggódnia. dr. Elek Csab...

Megnézem a a választ

Ismerje meg szakértőinket!